30 oktober 2008

Tröööött

Hugo har även denna natt inte sovit något speciellt..är en aning trött om jag säger så. Hugo sitter i mitt knä nu och försöker sparka på tangenterna med sina små knubbiga fötter..Man kan ju inte vara sur länge på honom när han är såå sött!!:-) Igår efter att Pontus slutat jobbet så inhandlade vi faktiskt en ny vagn.. Vi orkade inte hålla på och strula med den andre, den har ju redan varit trasig och den lär säkert bara gå sönder igen om vi lagar den. Så vi var nere på den absolut bästaste barnbutiken ever, nämilgen "Anna och Axel" här i Tranås. De är verkligen supertrevliga där och har bra saker. De ha även en hemsida där man kan skicka efter saker om man vill www.annaaxel.se heter den:P Måste verkligen tipsa om den affären för jag gillar den jättemycket:-) Vi köpte iallafall en vagn där igår, det blev en lite färggladare variant än den gamla..ångrade mig lite när vi kom hem att vi inte tog den grå/svarta men vad fan nu är vi de enda som har en sådan vagn för den hade inte sålts i den färgen innan:-) Dessutom så syns den MYCKET bättre i mörker och det betyder mycket mer än dess utseende. Jag är jättenöjd med den, vi var ute och provkörde en på vår kvällspromenad igår och den gick som en klocka haha:-)

Hugos nya vagn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin vagn! :)
Hoppas du får sova mer på nätterna ;)

Anonym sa...

Hej, ja det va "Ludde" vi köpte. Nja vi har den i vagnen och den är perfekt. (: Om man kollar bland luddarna (; så är alla formade olika. Jag tog en som va mer avlång än bred. (: kramis