09 oktober 2008

Så jäklans bra!!

Igår var vi ju som sagt inne i Norrköping och kollade på Björn Gustafsson & co, och det var sååå bra!! Robbie Williams i Göteborg och sen detta är helt klart det bästa jag någonsin varit på:-) Så ett tips till alla är att skaffa biljetter till "Turnén 2008" (som showen i går heter) innan de är slut för det är en show man bara måste se. Tror de kommer släppa den på dvd sen också för de filmade hela showen samt att et var strängt förbjudet för någon annan att ta bilder eller filma.. eller ja de gav oss en minut i början så att alla som ville kunde få fota björn, för det var ju ändå bara honom alla hade kommit för att se påstod Özz haha:)

Nu ska vi snart iväg och kolla på en annan lägenhet, får väl se om den är något att ha..Vill gärna hitta någon som ligger bättre till. Haha Hugo är bara för gullig nu.. Han ligger och "pratar" en massa i soffan nu det låter verkligen som han pratar med mig, han ligger med huvudet vänt mot mig och "pratar":) Såå söt han är min son. Pontus han jobbar över idag..igen. Inget att klaga på egentligen då vi behöver alla pengar som vi kan få men det känns bara så tråkigt att knappt få träffa honom om dagarna. Han åker vi tio i sju på morgonen och kommer ibland inte hem innan sju på kvällen, men men pengar är ju pengar och har man inga så väger det över mot att sluta tidigt. Mamma och min svärmor var här idag så vi pratade ihop oss lite om Hugos dop..vi blir ju över 35 personer så det krävs lite planering då vi ska bjuda på något ätbart samt kaffe och tårta. Men nu har vi planerat allt får vi hoppas:-) Annars lär det ju märkas haha. Nej nu måste jag bara gulla med min älskling som pratar och sjunger så fint för mig.

Tjingeling!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm, Elin är nåt kändiskåt! haha ;) Nevars, men det är synd om folk som inte har nåt bättre för sej. Så sent som ikväll så ringde det nån som jag inte känner. (Svarade dock inte, så vet ju inte om det bara var en felringning eller nån som skulle höra om vi är släkt..)