10 oktober 2008

Kalla fötter

Kommer ni ihåg den brittiska serien "Kalla fötter"? Mamma har köpt första säsongen på dvd och jag hade glömt hur bra den serien är! Sitter och tittar på den nu, Hugo ligger brevid mig i soffan med sin fina LHC tröja på sig. Måste ju bara nämna deras seger igår över FBK, känns såååå bra eller hur Hannah?;) Nu ska jag ta och svar på Jennies sms, hon och Erik kommer ju på besök ikväll och stannar till söndag. Förrsten så satt jag och slö kollade i en tidning i dag och vad ser jag om inte ett stort repotage om Jennies farfar haha det var lite roligt. Han är VM-mästare i guldvaskning så det var det som artikeln handlade om.. nej nu över till mobilen.

Jennies farfar Aulis på silverplatsen

1 kommentar:

Hannah sa...

Känns MYCKET bra! :) Alltid skönt att slå BK Bängsäck, förlåt, Färjestads BK :P