14 oktober 2008

Tatuering?

Jag vill tatuera in Hugos födelsedatum men jag vill inte bara ha vanliga tråkiga siffor utan något annat typ romerska siffror eller något liknande, förslag någon? Sen vill jag ha en svala på min vänstra handled. Har ingen speciell anledning till varför jag vill ha just en svala, tycker bara att det är så fint med svalor. Såg faktiskt att Sofi Fharman hade tatuerat in en fågel (vet inte vad det var för någon exakt) på sin handled så lite av idén kommer därifrån. Har alltid velat göra någon typ av tatuering men det var först när jag såg hennes som jag kom på vad jag verkligen vill ha för något. Sen har jag alltid sagt att jag skulle vilja ha mina barns födelsedagar också, får helt enkelt börja med Hugos och sen se hur många mer det blir haha:-) Sandra pratade om att hon också var sugen på en till tatuering så vi funderar på att göra dem samtidigt.. Nej nu ska jag ut och gå på promenad med familjen, Hugo skriker som bara dän så om han får åka i sin vagn så lugnar han sig nog:P

Ciao!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blir ett bra datum det, menar det är ju fler som firas den dagen;

Anonym sa...

Hej tjejen!
Kul att höra ifrån dig, ska faktiskt erkänna att jag följde din sista tid som gravid! MYCKET intressant! :P

Hoppas allt är bra med både dig och pojken :)

Kram / Malin

Hannah sa...

Jag har bara kommit så långt att jag vet vart jag vill ha en tatuering (ryggen). Motiv? Ingen aning :P