25 oktober 2008

Äzca på besök

Nu har jag lite tid att sitta ner vid datorn:P Krille kom förbi för en stund sedan med Äzca så hon ligger och värmer mina fötter förtillfället. Krille ska och se när Sarahs kör har konsert ikväll så vi ska vara lite hundvakt. Pontus är ute och går med mina två andra favorit killar så det är bara jag och Äzca hemma nu.. Och nu skäller hon lite på grannarna haha. Idag så har vi varit ute i Asby en sväng och hälsat på där. Hugo har även provat dopklänningen så att den säkert ska passa, och det gjorde den:) Det såg lite konstigt ut att se honom i klänning, får väl hoppas att det blir enda gången vi behöver se vår son i en klänning haha:-) Igår så var Hugo och jag på stan en runda tillsammans med Linda och Teddy som vi träffat på "familjekällan". Teddy är lite mer än en månad äldre än Hugo så det skiljer inte så värst mycket på dem. Först gick vi lite i affärer för jag vara bara tvungen att handla pyjamaser till Hugo. Han har vuxit ur nästan alla som han har sen innan så vi behövde verkligen updatera garderoben lite. Köpte tre stycken som jag hoppas han kan ha iallafall veckan ut innan de är för små..:) Det blev strömavbrott igår också i hela bostadsområdet, herregud asså vad svart det var när man kollade ut genom fönstren. Vi bor lite på en höjd så man såg hela Tranås som lyste så klart lååångt där borta (inte ett dugg avundsjuk bara för vi satt med ett litet värmeljus framför oss.-)...det höll i sig i ungefär en timme strömavbrottet innan vi fick ljus igen.

Imorgon så ska vi och titta på ett hus vid 11.00 tiden och på eftermiddagen/kvällen så ska vi fira Pontus morbror Putte som fyller 40 år.

Nu ska jag ta och lägga in lite bilder på datorn och även här:-)

Inga kommentarer: