01 oktober 2008

Läkarbesök

Ska till farbror doktorn nu klockan 11.30...Har SKITONT i min rygg och i mitt vänstra bröst. Så det första jag gjorde i morse var att ringa ner till vårdcentralen för en tid. Håller tummarna för att det inte är något allvarligt.. läste i tidningen "mama" igår om en tjej som hade fått bröstcancer i sitt ena bröst fast alla läkare sa att knölen i bröstet var en vanlig mjölkkötel..hmm ja jag vet jag sitter alltid och skrämmer upp mig själv till max, men man vet ju aldrig:P Rygg den gör ont den också..har haft ont i nacke och axlar ett tag men nu har smärtan kommit ner i ryggslutet också, lika bra att kolla upp det också när man ändå är hos doktorn. För det är inget vidare att knappt kunna sitta ner utan att det gör jätteont i hela ryggen.

Nu måste jag åka för att hinna dit i tid, ska lämna Hugo hos Emme också under tiden jag är där. Jag har inte kraft nog i ryggen att bära på honom i bilbarnstolen eller lyfta in och ut vagnen i bilen... så ont har jag.

Ciao allihop!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Du om någon borde verkligen inte läsa såna saker :P

Hoppas verkligen inte att det är något allvarligt.