18 februari 2012

Äter Frukost - En Kladdig Frukost

Skulle försöka fånga hur kladdig Leah är (eller var, numer är hon avtorkad) på bild. Men då ville Hugo var med på bild också. Klart han får det. "Le in i kameran nu!" och se så fint de ler in i kameran:)

Äter frukost. Precis som rubriken lyder. Tina och Zeb kommer hit och umgås lite sen. Var hur längesen som helst sist så det ska bli trevligt! Skulle ju ha träffat Leo och Emelie i veckan också men då blev ju jag sjuk. Emelie och jag har försökt få en dag att ses på i en månad snart. Känns det som i alla fall. Men alltid är det sjukdomar, jobb eller annat som kommer emellan. Mest har det varit av det först nämnda som hindrat oss från att ses. Typiskt.

Nu ska jag käka klart min frulle.

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

På den där bilden är Hugo jättelik dig! Ja han kanske gör en konstig min men ändå :)