24 februari 2012

Tänk om man visste det då

För 8 års sen (fy fan är det såå längesen??)  när jag gick i högstadiet trodde inte jag att jag och min mattelärare skulle stå i kön på Willys och prata med våra jämngamla barn flera år senare. Lite rolig tanke så här efteråt:)

Hugo och jag fick åka lite akut till Willys för att köpa bananer. Leah åt ju upp de sista tidigare idag och då tänkte jag ju inte på att vi skulle göra flygande Jacob till kvällen. Här i huset är det som sagt ett måste med både bananer och jordnötter till den maträtten:)

Annars har jag suttit och betalat räkningar, sålt ett par barnskor som barnen vuxit ur och ja handlat då rå. Skulle ha tränat ikväll men jag vill hellre umgås med familjen. Pontus har ju varit iväg flera kvällar den här veckan och så åker han iväg imorgon och kommer hem på måndag någon gång. Då kan det vara mysigt och umgås lite innan han åker iväg från oss:)

Får se om jag kan träna imorgon en sväng istället:)

Nu mat!

//Sofie


Inga kommentarer: