10 februari 2012

TjingTjongMat

Eller kinamat med ett annat ord. Det har vi tryck i oss ikväll framför TV:n och "På Spåret". Jag kunde förövrigt två frågor! Känns ungefär som när man fick bra på proven i skolan. Man blir stolt. För fy vad svåra frågor det är...

Det var lugn stämning på gymmet idag. Jättelugn, de sista 20 min var jag ensam i hela lokalen. Nästan lite läskigt.

Barnen var nyduschade och nästan nattade när jag kom hem från gymmet och mathandlingen. Leah ar så himla gó då jag skulle läsa saga för henne. Mitt i sagan bara vänder hon sig om och ger mig världens kram och sen en puss på munnen. Mammas fina<3

Nu blir det efterrätt här hemma. Framför Skavlan. Man får ju med friterad banan och glass i den menyn vi handlade från så det är ju lite fint, det brukar man ju inte få när man köper hämtmat.

Tog denna bilden av Sandra. Så fin bild på så fina barn:) Säger som Hannah, ser ut som Leah fått en uppenbarelse eller nåt:) 
//Sofie

Inga kommentarer: