14 februari 2012

FBK ska det ju stå

Skyller på jobbhjärna. Klart de inte ska möta sig själva:)

Hemma igen efter jobb och sjukgymnast. Besöket hos sjukgymnasten gick bra. Förhoppningsvis var det sista gången. Jag skulle höra av mig om det inte släppte den närmsta tiden.  Men det trodde hon att det skulle göra då det såg mycket bättre ut nu än det gjort någon av de tidigare gångerna.

Det tråkiga är att det ringde från dagis och Leah hade feber. Så Pontus fick åka ifrån sitt jobb på förmiddagen. Jävla skit de där sjukdomarna. De verkar bara gå runt runt..Leah var sjuk först och sen Hugo. Hugo frisknade till nu i helgen och så är det Leahs tur nu igen. Inte för att hon är jättesjuk för hon studsar omkring här hemma som vanligt men feber hade hon fortfarande i kroppen sa Pontus som tagit tempen på henne.

Jaja nu har jag precis slängt i mig lite käk (det positiva med att Pontus fick åka hem tidigare från jobbet var att han lagade maten som var färdig när jag kom hem:). Falukorv med stekpotatis. Tjusigt värre en hjärtans dag som denna:)

Nu blir det att ladda för hockey! LHC-FBK. Inget annat:)

//Sofie

PS: Just det Magnus Johansson firar 600 matcher ikväll. Det tycker jag ska firas med en bild på jubilaren:) 

Inga kommentarer: