16 februari 2012

Sova lite till kanske?

Barnen är åter på plats här hemma. Ligger och susar så fint i sina sängar:) Något jag känner att jag också borde göra. Även om jag känner mig helt piggelin nu så sitter det ändå kvar lite i kroppen. Annars skulle jag nog inte vara trött nu på kvällen efter att ha sovit en hel dag:)

Hittade förövrigt denna bloggen! Så mycket fina tårtor och bakverk! Skulle också vilja vara duktig på att göra sånt. Hur lär man sig det? Var tvungen och skriva och fråga om hon tar emot beställningar. Jag hatar "Hello Kitty" Men Leah skulle bli sååå glad om hon fick en sån tårta på sin 2 årsdag. Det skulle nog slå alla presenter:) Vad gör man inte för sina barn. Så länge de inte kommer och säger att de vill ha en HV71 tårta så är jag glad.

Bilden är lånad från bloggen 
//Sofie

Inga kommentarer: