16 februari 2012

Sjuk....

Så blev Leah frisk och för att inte bryta trenden i den här familjen så är det ju någon annan som blir sjuk istället och denna gången är det jag. Det går verkligen bara runt, runt, runt och åter runt. När ska vi få vara helt friska? På min lönerapport på jobbet står det mest VAB och nu då sjukdom för egen del. Lite surt men men.

Pontus plockade precis med sig barnen till dagis. Ska sova nu. Har sovit sen vi kom hem från mamma och pappa igår vid 19tiden. Inte ostört men ändå, jag skulle kunna sova lika länge till. Hoppas sömn är det rätta botemedlet.

Så därav den dåliga uppdateringen här på bloggen. Tyvärr. Tycker ju om att skriva här så därför tycker jag det är synd när man inte har ork/tid och göra det. Men nu ska jag sova. För idag mår jag inte bra.

//Sofie

Inga kommentarer: