23 februari 2012

En trött mamma och ännu tröttare barn...

Det gick sisådär med att hålla barnen vakna. Inte alls bra faktiskt. Hugo däckade vid 18tiden i soffan undertiden jag lagade mat. När maten var klar bar jag honom till hans plats och där satt han och sova. Frågade om han villa ha mat men nej. Satte honom på toaletten och då höll han på att trilla i så trött var han...

Leah la jag precis. Hon var väldigt trött hon med. Men i hennes fall var det i humöret man märkte det på. Ohh herre min gud så arg man kan bli. Dessutom har jag varit rätt hård mot Leah idag. Insett att vi skämt bort henne omedvetet. Vi bär ju ofta på henne till exempel. Hon är ju 22 månader, alltså snart 2 år. Nepp det ska vi lägga av med. Elaka mamman har jag varit:) Inte fick hon välja vilken nappflaska hon skulle ha vällingen (eller den varma mjölken var det ju faktiskt) i heller. Då kan man lätt få ett psykbryt på en sisådär 1 timme.

Trött ja...Tror inte jag orkar hålla mig vaken tills Pontus kommer hem.

//Sofie


Inga kommentarer: