31 januari 2018

Hello Wednesday!

Onsdagen är här! Se så sjukt taggad jag är:-)


Dagen börjar med ett medarbetarsamtal med chefen för att sen spenderas på en småbarnsavdelning. Kommer nog bli en bra onsdag. Jag är glad för varje dag som jag inte blir dundersjuk. Känns ovant att det fått gått så många veckor utan att jag fått i feber eller fått ont i mina bihålor. *Peppar peppar* kanske ska tilläggas. Trodde verkligen jag skulle bli däckad efter första jobbveckan efter min lilla julledighet, men jag njuter så av att få ha energi i min kropp och av att slippa trycket i ansiktet.

Kom precis på att jag måste in och handla i mataffären innan jag åker hem efter jobbet. Fy så trååååkigt! Fattas ju ett par saker till kvällens middag. Det ska bland annat vara äpplen i och de äpplen vi hade hemma har barnen käkat upp. Kanske ska ta mig en ordentlig kik i kyl och skafferi, det kanske är något mer som behövs handlas hem. Mataffären och tvättstugan känns som mina andra hem ibland.

Nu måste jag sätta fart här så jag hinner med det jag ska innan vi måste åka.

//Sofie 

Inga kommentarer: