19 januari 2018

Min fredagmorgon

Den startade tidigt. Vaknade av Pontus väckarklocka och kunde inte somna om. Tänkte att då är det ju lika bra och gå upp och få något gjort. Så jag hoppade i träningskläderna och drog till gymmet. Klockan 05.30 hade jag tränat klart. Kände väldigt skönt faktiskt.


Kom hem och åt frukost ihop med barnen innan de skulle iväg med skolbussen. De hade klätt sig i sina finaste kläder båda två idag. Leah körde på finklänning och en hatt på huvudet. Hon var så nöjd med hatten för den passade så bra ihop med klänningen. Man ska köra på sin egen stil, helt rätt!



Hatten har som ett hårspänne som man fäster den med. Fast när hon är ute måste hon ha mössa på sig poängterade jag flera gånger. Tror jag i och för sig att hon tar på sig. Värre med hennes bror:-)

Han körde idag på den nya favorit tröjan här hemma. Inte vilken tröja som helst utan en hockeytröja a la New York Rangers med favoritspelaren Henrik Lundqvist på. De är riktigt fredagsfina båda mina barn idag:-)



Duschade precis (ja, det tar sitt tag att komma in i den där duschen ibland) och som vanligt skulle båda djuren vara med. Förr när barnen var små så skulle alltid de vara med inne i badrummet när man duschade. Nuförtiden så är det hunden och katten som propsar på att få vara med där inne.


Nu ska jag klä på mig och sen ta tag i tvätten som jag ignorerade igår.

//Sofie 

Inga kommentarer: