10 januari 2018

Onsdag och kväll i vårt hus

Dottern i huset är fortfarande inte helt piggelin. Hon har varit hemma hos sin farmor idag och ska även sova över inatt och få vara där imorgon med. När jag slutade jobbet och varit och hämtat Hugo så åkte vi och åt mat tillsammans med Leah och svärföräldrarna. Leah verkade piggare, men helt bra är hon inte än. Så hon och farmor skulle ha en lugn dag att kurera sig på imorgon med. 

Jag är rätt trött efter min första arbetsdag efter två och en halv veckas ledighet. Kör på en riktig mjukstart då det bara blev två arbetsdagar den här veckan. Imorgon är min sista jobbdag sen tar jag ju helg igen. Perfekt sätt att starta igång igen efter sin ledighet:-)

Har inte så mycket att skriva om nu egentligen, men känns så konstigt att inte kika in här. Några rader blir det ju alltid skrivna. Kanske mer eller mindre innehållsrika men ändå:-)

Fick upp den här i telefonen som jag hittade någon gång och sparade. Älskar allt med det tipset. Det innehåller både hur man stoppar ett bråk, vad man kan äta som är gott och hur man även slipper höra på massa struntprat. Allt i ett liksom:-)



Dagens tips i bloggen. Varsågoda!



//Sofie

Inga kommentarer: