06 mars 2013

Återbesök och Näsblod

Hugo är mycket piggare idag! Dock har han haft två ordentliga omgångar med näsblod! Jättesmidigt när barn får näsblod. Eller inte. Hugo har jättesvårt att ligga still och bomull i näsan ska han inte ha. Suck...

Leah och jag har varit på återbesök med hennes öron. Det såg bra ut men hon ska ändå få åka på en extra hörselkontroll i april någon gång. För att vara på den säkra sidan att inget har påverkats. Hon har ju ändå haft en del öroninflammationer genom sitt inte ens treåriga liv.

Mamma var här undertiden med Hugo då Leah och jag var iväg. Tackar vi för!

Annars är jag så seg och så trött! Helt galet. Helt slut känner jag mig. Vet inte vad det är. Varit så länge nu. Dessutom har jag en dov huvudvärk som aldrig ger med sig och sover dålig gör jag också. Jag som aldrig i hela mitt liv har haft problem med sömnen innan. Skit å känna sig så här. Ingen ork till nåt.

Fick något av mamma att dricka som ska pigga upp. Hoppas det hjälper!


//Sofie

Inga kommentarer: