10 mars 2013

Melodifestivalen har korat en segrare



Och det blev inte Lottas pappa som Leah hoppades på. Så himla söt å det är inte sant när hon fick syn på "Lottas pappa"! Överlycklig och satt å diggade med i låten. Skulle haft filmkameran framme.

Tycker det var en bra låt som vann. Hade ingen jättefavorit men Ulriks låt tyckte jag nog mest om. Men Robin är en värdig vinnare. Han fick ju bra med röster både från folket och juryn. Plus så tycker jag att låten är bra. Hur det går i eurovision är ju omöjligt att veta. Det borde väl folk lärt sig vid det här laget:)

Kom även på en rolig sak. När vi var och kollade på Melodifestivalen 2002 så var Afro Dite med i den uttagningen som jag kollade på i Norrköping, och vilka var det som vann? Samma sak denna gången. Robin var med i den uttagningen som jag var på och vem var det som vann hela alltet sen?:) Ser ni mönstret hoho.

Ja mer å blogg om då? Nja inte mycket så här klockan 07 en söndagsmorgon....

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Haha jag tänkte googla efter jag skrivit inlägget men glömde bort! Men det lät ju bra. :))