19 mars 2013

Ont i Ryggen och God Lunch

Fan min rygg vill inte bli bättre. Eller jo en liten stund men sen fick jag ont igen. Sov pissdåligt inatt. Får prova och trycka in mig någon värktablett så länge och se om det mildrar värken.

Den goda lunchen bestod av couscous, avokado, köttbullar och en liten klick philadelphiaost! Så gott. Rekommenderas. Fått dille på avokado fö övrigt. Förr tyckte jag inte alls om det men nu älskar jag det! Smaken ändras med åren. Förr hade jag svårt för broccoli. Men det tycker jag också är riktigt gott nu.

Hepp hepp göra lite nytta kanske? Japp så mycket som jag kan med min rygg.

//Sofie


1 kommentar:

111213 sa...

Hoppas ryggen blir bra snart!

Jag älskar avokado! David fattar inte - det smakar ju inget?! Eh, jo! Skitgott och underbart att ha i en vanlig sallad :)