02 mars 2013

Godmorgon 2 Mars

Hugo och Leah tog sovmorgon till sju. Tyvärr var jag inte utsövd vid den tidpunkten. Pontus var ute med jobbet igår och när han har druckit lite så snarkar han. Massa. Jag är allergisk så det smäller om det när det kommer till snarkningar. Jag kan inte sova då. Tur att jag själv inte snarkar:)

Ibland skulle jag önska att vi hade en extra säng stående någonstans. Typ ett gästrum som man kan gå och lägga sig och sova i om det behövs ibland. Typ som när Pontus snarkar:)

Gårdagen var vi och lekte hos Cissi med barn. Hugo och Theo leker så himla bra med varandra. Riktigt kul och se. Fick även se Cissis brudklänning, så fin! Blir ju sugen själv:)

Efter vi varit där och lekt åkte vi hem till mamma och pappa en sväng. Fick jättegod lax! Barnen lekte och stojade. Mamma hade varsin ny leksak till dem så det var poppis. Leah fick en bil att dra gosedjur/dockor i och Hugo fick en typ av byggsats. Han var nog lite på gränsen för att klara av det. Blev morfar som satt och skruvade med det istället:)


Men nu på morgonen så satt Hugo och grejade med det för fullt. Får han bara träna så:)

Nu blir det frulle!

//Sofie

Inga kommentarer: