02 mars 2013

Nu kör vi!

Till Asby först. Och lämna av Bill och Bull hos farmor och farfar. De ska få sova över där medan deras mor och far är och roar sig i Karlstad:)

Pontus får inte köra än tror han så det blir jag som får styra bilen mot Värmland. Om jag nu hittar hoho. Jag tycker egentligen inte om att köra långt. När vi ska längre sträckor brukar det därför oftast vara Pontus som kör. Men det går nog bra. Se om vi kommer fram bara som sagt:)

Ni får väl kolla i tvapparaterna i kväll om ni ser oss i publiken. Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig. Tog med mig tre olika klänningar så får Jennie vara smakråd. Litar inte på Pontus åsikt:)

Ha det så bra alla så återkommer jag när vi är hemma igen.

//Sofie


1 kommentar:

Jennie sa...

Tur jag tog med en hel palett med ögonskuggor så det är lätt att matcha. :)