13 mars 2013

Sovande barn och jobbade sambo

Japp barnen de sover och Pontus han jobbar på uppe i Leahs rum. Det går sakta men säkert framåt däruppe:)

Jag sitter och slökollar på TV men ska nog gå och lägga mig å läsa i stället. Bara skit på dumburken ändå. Kommit in i ett läsarflöde igen. Det var längesen sist men gud så kul det är och ha en riktigt bra bok och läsa. Nu har jag lyckats sitta och läsa på dagarna vilket är framsteg:) När jag ska läsa på kvällarna somnar jag ju bara. Då tar det tid för mig å ta mig igenom en bok om jag bara ska läsa på kvällarna:)

Annars har jag varit på personalmöte på jobbet idag. Gått långpromenad med Poker och grejat och fejat här hemma. Ätit god mat som min sambo lagat. Dillkött, skitgott! Det var inte igår jag åt det.

Går ju skit i hockeyn också ikväll lika bra och gå och sova nu.

Säger tack å hej för mig idag!

//Sofie

Inga kommentarer: