26 mars 2013

Lugn och Ro

Ja jag hade det en stund efter jobbet i alla fall. Emelie och jag tog en fika på stan efter vi jobbat färdigt. Lyxigt värre. Vet inte när sist jag var ute på stan och tog en fika i lugn och ro sådär:) Mycket trevligt var det! 

Nu är det inte lika lugnt och skönt här hemma. Barn som varit på dagis idag och som är trötta lägg där till två föräldrar som jobbat hela dagen och som också är trötta. 

Men ska alldeles straxt åka iväg igen. Fick fråga av Micaela om jag ville ta en promenad ikväll och det kan jag behöva känner jag. Röra på fläsket lite. Sa just till Pontus att jag har ju inte tränat på hela veckan. Pontus påminde mig då om att det var tisdag idag... Jaja men ändå. Så tråkigt när man inte har tiden som man vill på att lägga på träningen! 

Måste strukturera upp det där bättre känner jag. Tips någon? 

Nu ska jag kissebissa innan jag ska ut och gå. Kissebissa är ett så roligt ord och säga. Och sen hatar Pontus när jag säger det så då är det extra roligt:) Kissebissa. 

//Sofie


Inga kommentarer: