14 mars 2013

Blogga lite kanske?

Innan dagen är förbi:=)

Inte riktigt haft tid och sitta här innan. Har jobbat ikväll och kom hem för inte så längesen. Ska alldeles straxt hoppa i sängen. Är rätt trött. Mycket i huvudet just nu.

Har i alla fall hunnit vara och träna idag. Sen innan jobbet gick jag och Poker långpromenad i det fina vädret. Kallt men soligt. Riktigt skönt var det:)

Debatt är på TV:n just nu. De talar om nätmobbning och den 13åriga tjejen som tog livet av sig häromdagen pga av mobbningen. Sånt här mår jag så dåligt av. Fy..Hugo och Leah får inte bli stora! Usch jag tror det är tusen gånger tuffare att vara ung och tonåring idag med Internet och allt vad det medför än bara för de år sen när jag var ung.

Mobbning är något så himla hemskt. Jag mår verkligen dåligt av när jag hör och läser om barn som blir mobbade...

Det finns mycket hemskt i världen men vissa hemskheter tycker man mer illa om, känner ni igen er? Så tycker jag om mobbning. Och pedofiler. Jag mår så jävla illa när jag läser och hör om det.

Roligt avslut på det här inlägget. Men det är så världen är. Dags för förändring.

//Sofie

Inga kommentarer: