07 mars 2013

God Kväll!

Måste bara börja beklaga mig över våran skitpanna. Både Pontus och jag har försöt få fyr i den (brukar aldrig annars vara några problem) men idag går det inte alls. Vilket har resulterat i att jag fortfarande sitter i mina träningskläder. Jag tränade efter jobbet så det var några timmar sedan. Vi har inget varmvatten och lär inte få det på ett tag heller.

Jättemysigt att laga mat och natta barn i svettiga gamla träningskläder. Fy tur att de inte bryr sig:)

Men men bara å vänta snällt.

Har som sagt annars jobbat idag. Tränat och varit och sålt av några av alla klänningarna som jag lagt ut för försäljning. Det kvittar nog hur många gånger jag rensar bland mina klänningar. Jag kommer nog alltid ha garderoben överfull av dem. Lika så skor. Har hur mycket som helst av dessa även att jag rensar och gallrar. Jag kan inte för stå hur...:)

Roligare inläggen än så här blir det inte ikväll. Sorry. På återseende för nu ska jag kika på Lyxfällan!

//Sofie 

Inga kommentarer: