26 september 2017

En liten kvällsuppdatering

Kom ju på att jag inte kikat in här än idag. Har väl inte så mycket att skriva om men några rader ska väl gå att knåpa ihop:-)

Efter jobbet idag drog jag till gymmet. Som jag nämnt innan så är det sämsta tiden att träna på. Trappmaskinen var iallafall ledig så körde hårt på den. 60 minuters klättrande uppåt i blandat intervalltempo var riktigt svettigt.

Kom hem och åt mat ihop med bästa familjen. Gjort läxor med barnen och fått dem i sängen. Blev precis klar med alla korgar av tvätt så är rätt trött nu. Ska försöka somna skapligt då jag ska upp tidigt och träna imorgon. Börjar nämligen lite senare imorgon så det passar bra att kunna köra morgonträning. Det är utan tvekan den bästa tiden att träna på. Det är riktigt skönt (när jag väl är på plats) och det är alltid väldigt lite folk så tidigt. Helt perfekt:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: