15 september 2017

För det är fredag idag!

En ledig fredag och dessutom en solig sådan! Det tycker jag om:-)

Dagen startades på gymmet. Checkade in redan 05.30 och hann köra ett bra pass innan jag var tvungen att åka hem och se till att barnen kom iväg till skolan.

Hade en tid för att fixa naglarna på förmiddagen. De såg inte alls roliga ut nu naglarna. Dessutom hade jag lyckats slå sönder inte bara en nagel utan två. Men nu är de fina igen. Körde på klassisk frank med ombre. Snygg och tacksam då det håller sig länge. Utväxten (säger man så?) syns inte lika väl som när man har en hel färg på naglarna.


Körde på svart klänning idag men livade upp det med ett par gröna strumpbyxor som jag hittade längst ner i strumpbyxelådan. Är det något som är bra att fynda på REA så är de strumpbyxor. De är rätt dyra annars tycker jag men när affärerna har rea så kan man alltid hitta några som inte kostar så mycket. Strumpbyxor är en förbrukningsvara hos mig. Jag använder det mycket under både hösten, vintern och våren. Spelar ingen roll om jag köpt dyrare märken de håller inte mycket bättre ändå. Så då är det tacksamt när det går att göra fynd i realådorna:-)

Pontus och Per ska påbörja dräneringen runt huset nu i eftermiddag. Själv åker jag och barnen hem till mamma och pappa en sväng när Hugo kommer hem från skolan. Pappa fyllde år i veckan så vi ska fira honom lite.

//Sofie


Inga kommentarer: