13 september 2017

Hej på dig onsdag!

Börjat med att kika in här på mornarna vilket inte känns så dumt. Jag har börjat med att gå upp samma tid varje dag oavsett när jag börjar vilket är rätt skönt. Får samma rutin varje morgon plus lite extra tid så man slipper att stressa.

Igår efter jobbet blev det mathandling och paketuthämtning. Hade skickat efter lite bra baskläder att ha kanske främst när jag jobbar men tyvärr var det inte mycket som passade. Tycker det är så svårt när kläderna säljs i dubbelstorlekar! Hälften av kläderna var förstora och resten försmått. Blev retur på det och när jag ändå åkte in till stan igen tog jag med Ebbe på kvällspromenad. Riktigt skönt var det. Tycker om att gå på andra ställen än bara samma vägar här hemma kring.


Se så fint vi matchade igår. Svarta från topp till tå både Ebbe och jag:-)


Gäsp! Ebbe hoppade upp så fint på bänken så tänkte ta ett fint kort på honom. Han gäspade och hoppade sen ner.

Nu ska jag göra mig klar så vi kan åka iväg här snart. Borsta både mitt och Leahs hår. Ser ut som ett skatbo i huvudet både hos mor och dotter:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: