20 september 2017

Papper och plock

Jag ska alldeles straxt gå och lägga mig. Väntar bara på att Pontus ska komma in. Han har varit ute och grejat med dräneringen men skulle komma in snart. Hinna prata några ord med varandra. Känns som vi mest gått om varandra sista tiden.

Annars har vi haft en relativt lugn dag. Jobb, hämtning av barn och sen en kväll där vi alla bara varit hemma. Eller jag gjorde en avstickare för att åka och köpa ett par saker men annars har vi alla varit hemma. Barnen har gjort sina läxor och jag har grejat med massa plock här hemma. Jag har bland annat gått igenom massa papper som jag samlat ihop lite varstans här i huset. Satt in i pärmar, slängt och lagt dem där de ska vara.

Dammsög i källaren med. Det behövs nu när vi får använda den som ingång i och med dräneringen. Det blir rätt smutsigt om jag säger så.

Imorgon bitti är tanken att gymmet ska besökas så bäst att ladda upp med en god dos skönhetssömn. Har en lång dag på jobbet imorgon med så vore skönt att få träningen gjord på morgonen. Det är ju bästa starten bara jag orkar ta mig upp när klockan ringer vid tio över fem....

//Sofie 

Inga kommentarer: