11 september 2017

Godmorgon måndagen den 11 september!

Tänk att det gått hela 16 år sedan terrorattacken den 11 september 2001. Jag kommer ihåg det så väl så det känns inte alls som det är så pass många år sedan.

Jag var inte inbokad på något jobbpass idag så utgick från att jag skulle börja vid 07.30 (som det brukar vara om jag är obokad) men det plingade till här precis och jag börjar senare så blev en väldigt lugn morgon här hemma. Barnen kunde ju fått sovmorgon men får ta en mysfrukost i lugn och ro istället.

Jobbar till halv fem och sen måste jag försöka hinna handla lite mat innan vi ska iväg på föräldramöte ikväll. Det går i ett som vanligt.

Nu ska jag snygga till mig lite här och sen göra mina barn sällskap vid frukosten. Jag har redan ätit men mysigt att få en stund med barnen innan vi stressar iväg till fritids och jobb.

//Sofie 

Inga kommentarer: