03 september 2017

Good morning sunday!

Gårdagen kändes inte alls så bra sen. Så fort jag satte igång och gjorde något så blev jag helt sketslut. Grejade med att vika all ren tvätt men fick ta en tvättkorg i taget i lugn takt.

Så våran lördag blev väldigt lugn. Barnen var över hos grannen på barnkalas och Pontus körde grejer till tippen. En riktigt lugn hemmadag hade vi. Var över hos Emma och Per en sväng på eftermiddagen och på kvällen kom grannHugo för att sova över så vi hade tacokväll och kollade på SVT:s program duellen som barnen tyckte var så roligt. Vilket liv de förde, de gick verkligen in för det:-)

Jag somnade återigen i soffan. Så jäkla trött. Och då hade jag ändå sovit ett par timmar mitt på dan. Se hur den här dagen blir. Hoppas på att bli piggare så jag orkar med jobbveckan som väntar.


En äkta morgonselfie.

//Sofie 

Inga kommentarer: