17 maj 2008

17 Maj

Idag flaggar hela jäkla grannhuset med norskaflaggor..huset ägs av norrmän så det kanske inte är så lustigt:P Får väl bara önska alla norrmän en trevlig nationaldag och hoppas att vädret är bättre i Norge än vad det är här:P Jag får seriöst huvudvärk av detta helvetetsvädret! Ena stunden är det regn i bara mängder och sen klarnar det upp till solsken och värme, för att sedan återgå till regn igen..

Har just vaknat efter att ha sovit bort typ halvdagen känns det som..jag är alltid så trött!! och jag börjar faktiskt bli trött på att vara så trött alltid!! Ska väl inte klaga då det finns gravida som har andra och mer otrevliga saker för sig under sina graviditeter..jämnfört med spyor så är ju två timmars sömn mitt på dagen inget att klaga på:-) men det är lite tråkigt att man alltid känner sig helt slut i kroppen.. Ska ta och ringa Pontus nu och höra om de är klara med hans kusin Robins båt ännu. Båtar, båtar, båtar..det tar aldrig slut. När han är klar med Robins båt så har han två egna båtar att ta tag i plus en båtmodell som han måste göra klar. Biblioteket i hans hemkommun vill nämligen ha en modell av ett sommaskep som de kan ställa ut där. Så båtprojekt finns det gott om här:)

Nu ska jag ta och ringa min sambo och höra vart han håller hus.

Inga kommentarer: