20 maj 2008

Andra dagen denna vecka

Morron på er alla:-)

Gissa vad jag gör? Jo jag äter frukost!! haha så duktig jag är som äter dagens viktigaste mål:P Ska åka in till Linköping idag med Emme. Hon skulle komma och plocka upp mig vid halv tio tiden, eller mig och Poker snarare..Ska lämna Poker i Boxholm hos mina föräldrar så han slipper vara själv hela dagen här hemma i lägenheten. Ska bli intressant och se vad Poker tycker om att åka i baksätet, Emme har en liten söt opel, söt men med inget bra bagage.. Poker har aldrig, med undantag från dagen vi hämtade hem honom, suttit "inne" i bilen. Vi lärde honom från början att bagaget var hans egna lilla utrymme:P Fast han har ju åkt lastbil en gång med Krille och det hade ju gått bra haha.. jaja nu måste jag ta och göra mig i ordning så jag blir klar någon gång, fan så seg jag blivit av mig på senaste tiden.. Får skylla lite snyggt på att jag är gravid hihi:)

Adíos med er!!

Inga kommentarer: