13 maj 2008

Go kväll!!

Just kommit in från hundpromenad med Pokerfejs:P Har haft besök av Hannah idag och som vanligt blev det en del skratt:) Var även en sväng inne i Boxholm hos mina kära föräldrar i förmiddags. Poker fick då bada vilken han tyckte var helt uuuunderbart!!! Han blir verkligen helt galen så fort han ser vatten. Pontus han är i väg och hjälper sin kusin med hans båt, igen... känns som de aldrig kommer bli klara med den där jäkla båten och är det inte den så är det ju alltid någon annan båt som det måste fixas på (läs skrovet som han och Krille köpt). Nej jag har verkligen inget vettigt att skriva nu så jag ska nog ta och sluta, hoppas att jag har något vettigare att skriva imorgon istället:-)

Ska ta och göra mig en smörgås nu och krypa upp i soffan en stund och bara ta det lugnt.

Kramisar!!!!!!!!!

Inga kommentarer: