29 maj 2008

Seg i kroppen

Fy så seg jag är i kroppen..Igår kväll var jag, Pontus och Poker ute och gick en redig sväng, tyckte jag kände mig piggare då än vad jag gjort tidigare under dagen. Men jag är såå stel i benen idag!! Stackars mig:) Känner mig verkligen inte pigg. Igår tror jag att jag sov typ tolv timmar eller nåt sammanlagt, blir säkert något sånt idag också om jag inte piggnar till snart..Ahh vad jag hatar att känna mig sjuk!! Hoppas att jag piggnar till som sagt:P Jaja ska inte sitta och klaga alltför mycket, finns alltid de som har det värre.

Ska nog ta en sväng in till Boxholm och hälsa på där idag. Mamma, pappa och Erik åker till Malta tidigt på söndagmorgon så jag hinner nog inte träffa dem något mer innan dess. Ska ta och försöka gå en runda med Poker innan dess bara..igår när jag var ute och gick med honom trodde jag att jag skulle svimma, så jäkla slut i kroppen var jag! och då gick vi bara en kortpromenad...värmen samt förkylningen tar kol på mig!! Jag kommer vara den enda som är fesblek, har inte kunnat vara i solen någonting ju, känns lite dumt att inte kunna ta tillvara på detta vackra väder:P Men som tur är så är det andra som får ta till vara på det:-)

Xoxo Sofie

Inga kommentarer: