24 maj 2008

Martin Stenmarck

Mamma och jag satt och kollade på Carina Bergs program igår kväll och det var ju Martin som var med:-) haha sicken lycka!! Tycker programidén är rätt rolig, att Berg flyttar in hos olika kändisar och bor med dem i några dagar. Hon får ju komma dem in på skinnet så att säga hihi.. Dock avslöjades inget nytt som jag inte redan visste om Martin i gårdagens program:P haha lite stalker varning nästan på det, den var längesedan vi använde det du Hannah;)

Har sovit i Boxholm inatt, kände inte för att guppa hem i våran fina (läs fula) passat igår..dessutom är det inget vidare att ligga i en stor dubbelsäng själv, man känner sig ju såå ensam!! Men som tur är så kommer ju min älskling hem idag någon gång:P får väl se när det blir, säkert sent..men jag slipper sova själv inatt iaf:) Idag ska mamma och jag åka och besöka mormor en sväng, vi tar ut morsdagfirandet lite i förskott. Imorgon ska kanske Pontus och jag in till Norrköping en sväng och sen fira hans mormor som fyller år då. Hittade en så gullig present till henne idag som jag hoppas hon blir glad för:) Egentligen brukar Pontus och hans syskon gå ihop och köpa något tillsammans men jag tyckte att vi också kunde ge något som var bara från oss. Vi har ju fått en hel del av henne så då känns det inte mer än rätt att kunna ge bort en liten fin present. Tyvärr kan jag inte läga ut någon bild på det för de slog in den så fint i affären, kanske att jag tar en bild på den imorgon så får ni se vad det var för något fin:-)


Nu ska jag och min sparkande bebis i magen gå på en promenad med hundarna! Ciao så länge:-)

Inga kommentarer: