21 maj 2008

Hola!

Hejhej bloggen..ännu en ny dag har kommit:) Gårdagen var riktigt trevlig inne i Linköping tillsammans med Emme. Hade inte så jättemycket pengar precis men det blev en söt sommarklänning från Cubus och "en svart vanlig tråkig t-shirt" från Gina i storlek L! Första gången i hela mitt liv jag köpt ett plagg den storleken haha och jag hoppas det var den enda gången:P Ska försöka lägga upp bild på iaf klänningen senare idag. hade tänkt köpa mammabikini eller något liknande också men det finns ta mig tusan ingenting ju!! H&M hade EN jätteful mamma bikini/baddräkt som var bajsbrun med röda prickar på..jag såg ju ut som en jättestor prickikorv i den ju:-) Nej jag är riktigt besviken på alla affärer att de inte kan satsar LITE mer på mammakläder..Jag lovar att alla ni som kommer bli gravida också kommer bli besvikna den dagen ni är på jakt efter något snyggt att ha på er. Tur som jag har så är ju mycket av mode ändå åt "mammakläder" hållet:P Typ klänningen jag köpte på Cubus är en klänning i storlek xs som jag skulle kunna köpt i vanliga fall också, vilket känns rätt bra då jag inte så mycket pengar har:-)

Nu ska jag göra mig klar och sen blir det promenad med vovven.. ska som sagt försöka lägga upp en bild på min fina klänning lite senare.

Inga kommentarer: