21 maj 2008

Oj vad dagen har gått fort..

Tyckte precis det kändes som jag just klev upp ur sängen haha:) Idag så har jag varit och träffat Jenny, det var evigheter sedan sist vi sågs så det var jätteroligt:-) Vi träffade även på Maria, Malin och Emme utanför Kappahl så där blev vi stående i nästan en timme och pratade skit. Vi bestämde att vi var tvungna att ses nån dag allihopa nån helg och bara snacka strunt med varandra..det är sånt som man behöver göra ibland hihi. Efter att ha träffat tjejorna så åkte jag till Willys och handlade lite "bra och ha" saker. Efter det åkte jag och plockade upp Pontus på hans jobb och när vi kom hem gjorde jag världens goaste hemmagjorda potatissallad (haha lite måste man ju få skryta:P) och till det hade vi kassler och en god sallad. Musigt värre:) Nu är Pontus iväg och bygger båt igen, som vanligt.. Igår kom han hem vid elva tiden på kvällen, mycket man hinner se av sin kära pojkvän om dagarna..men men bättre att han håller på nu så att det blir klart någon gång:P Hade tänkt han kunde hjälpa mig med en bild på klänningen, men jag får väl försöka själv haha. Bebisen rör sig som bara den inne i magen nu, det är nog en liten fotbollskille/tjej som är där inne..Nu ska jag snart kolla på "Unga mödrar" på femma, älskar verkligen den serien!!

Men vad fan kom jag at for knapp nu da pa datorn, gar ju inte skriva de tre sista bokstaverna i alfabetet ju.. skit att jag alltid ska halla pa och trycka pa en massa knappar som gor att inget fungerar.. ska forska losa det nu innan unga modrar borjar

Baj baj med er sa lange!!!

Inga kommentarer: