17 maj 2008

Förlust i VM

Jävla skit att Kanada skulle få segra tillslut..jag orkade dock bara med att se första minuten i första perioden igår, var så jävla trött att jag somnade så fort match började!! Så jag har suttit och läst allt jag kan komma över om gårdagens match nu på morgonen istället. Ska egentligen ordna fram lite frukost till mig och Pontus då han är ute med hunden men jag ska faktiskt vara så snäll och bjuda ut min älskade pojkvän på frukost idag:) Lite tröstätning efter en sådan förlust kan behövas.. Det som hade varit såå skönt att få slå ut de där kanadickerna på hemmaplan men men..Tycker Tre Kronor gjorde ett bra VM, men pricken över i:et hade ju varit en seger igår..det är lite som när LHC slog ut FBK i slutspelet, det finns ingen känsla som kan beskriva hur jäkla gött det är!!

Ack ack ack men det är bara att komma igen i nästa VM, eller hur?:-) Nu ska jag röja upp lite i köket. Har disk från två dagar tillbaka där ute, kan ju vara trevligt att diska upp det någon gång:P

Inga kommentarer: