09 maj 2008

Helgen närmar sig..

Godmorgon!!
Jag har just ätit världens godaste frukost bestående av: färskpressad apelsinjucie (vad annars?) och hembakta smörgåsar med lönnebergaskinka och massa gurka på:) har varit såå trött denna morgon, reagerade knappt på att Pontus gick upp och pussade mig hejdå.. tror jag ska ta en sväng förbi hans jobb och pussa lite på honom när jag ska gå på hundpromenad snart. Känner mig lite elak som inte vaknade till när han var så gullig och skulle krama och pussa på mig innan han gick till jobbet och jag bara fortsatte snarka:P Måste även ta tag i att städa lägenheten idag.. har skjutit upp det hela veckan men nu börjar det bli lite väl sunkigt här omkring. Hundår precis överallt!! Not so nice.. hundhår i all ära men den ska sitta på hunden och inte ligga överallt runt om haha.

Nu ska jag ta och plocka undan efter frukosten, ha en underbar solig fredag!!!

1 kommentar:

Nathalie sa...

När kommer bild på maaaagen då? :)