19 maj 2008

Jag och Poker:-)

Har precis kommit in från en liten promenad..nu håller jag på att laga lite mat till mig och älsklingen, han ringde dock nyss och sa att han skulle bli lite sen hem så vi får väl se när karl planerar att dyka upp haha. Ska bli lax med potatismos till, har just satt på potatisen på spisen..jädrans vilka stora potatisar det var vi hade köpt!! Men jag ska inte klaga det vara jätteskönt att slippa stå och skala en miljon potatisar nu behövdes det typ bara tre-fyra för att fylla kastrullen. Haha sicken vardagslyx man kan få ibland:P Gud jag har verkligen inget vettigt att skriva och dessutom håller bebisen på att trycka på min blåsa hela tiden så jag måste gå på toa..igen:P Så jag får ta och uppdatera lite här vid ett senare tillfälle då jag har tömt blåsan hihi:-)

KramKram

Inga kommentarer: