10 maj 2008

Sveriges längsta loppis

Idag har jag och mamsen varit på "Sveriges längsta loppis" här i Tranås. Hela storgatan var smockad med försäljare och köpare;) Det var mycket strunt saker men även en del riktiga fynd. Jag shoppade bla en lampa att ha i köksfönstret, tre små tavlor som kommer passa perfekt vid bebisens vagga:) Sen hittade jag en gammal bok "Kring Sommens stränder" som jag tänkte Pontus kanske var intresserad av, han som varit på sjön sommen sen han var tre månader gammal typ:P Den kostade bara fem kronor så det är ju inte hela världen om han inte tycker det är något att ha:) Kunde ju inte heller motstå frestelsen av skor haha. Gick förbi skobutiken Kvinns där de hade lite utförsäljning, tre par skor för 200 kronor. Det kan man ju bara inte motstå!! Men det var ju jag som skulle handla så när jag bestämt mig för ett par röda skor såg jag att de även fanns i blått. Jag kunde ju naturligtvis inte välja så det blev båda två:P Jag hade redan hittat ett par guldiga skor och ett par i demin som jag också bara var tvungen att ha, så det blev fyra par istället för tre:P Där rök de födelsedagspengarna som jag tänkt lägga på smink, men vad fan...:-) Tänkt lägga upp lite bilder på mina fynd men min dator (eller om det är Blogger?) är så seg så jag får ta det i ett annat inlägg, tar sån tid annars.. men visst är jag duktig som kommer ihåg att lägga upp bilder också? haha

Och just det ja, jag ska ta kort på min vackra mage, det kommer!! Ni kan vara lugna Hannah och Nathalie:)

1 kommentar:

david santos sa...

I loved this post and this blog.
Have a nice weekend.