23 maj 2008

Traktorpulling

Senare idag så åker min älskade pojkvän ifrån mig! Han och Krille ska och hälsa på Gunnar som har flyttat till Skövde. De ska åka på traktorpulling när de är där så Pontusen kommer hem imorgon eftermiddag/kväll. Var länge sedan sist vi var borta från varandra övernatten..kommer bli tomt i dubbelsängen i natt, funderar på att åka in en sväng till mina kära föräldrar och spendera helgen där så jag slipper vara själv i lägenheten:P Håller på att laga lite mat till P och mig som vi ska käka innan han ock Krille åker iväg till Skövde. Blir spaghetti och köttfärssås, inte så avancerat men gott:-) Hoppas bara han kommer snart för mat är nästan klar.. annars får vi väl värma på maten haha

Ska gå och lägga i pastan i kastrullen nu innan vattnet kokar över.

Inga kommentarer: