26 maj 2008

Full rulle:-)

Nu har jag äntligen lite tid att sätta mig framför datorn:P Idag har jag haft lite att göra för omväxlings skull haha. Först var vi hos barnmorskan på morgonen och allt var såå bra med våran bebis!! Hjärtljudet var jättebra och magen hade också växt på bra, 32 centimeter är den nu. Känns alltid bra när man varit där och fått höra att bebisen mår bra och att allt är som det ska. 31 fulla veckor och 61 dagar kvar tills vår bebis är hos oss!!

Efter att ha skjutsat tillbaka Pontus till hans jobb så kom Maria och Malin och hälsade på. Jag (eller vi, Pontus och bebisen räknas nog också in haha) fick massa fina presenter. Bebiskläder samt några barnböcker:-) Asså vi har massa med bebiskläder men det är inte mycket som vi behövt köpa själva, bra är ju det med tanke på vår ekonomi då är allt uppskattat som man får.) Ska lägga ut några vackra bilder på det jag fick idag också.

Nu har vi allt i stort sätt (barnvagn,skötbord,vagga,spjälsäng,bilbarnstol etc.), nu väntar vi bara
på huvudpersonen:-)

Inga kommentarer: