26 maj 2008

Hallåj:-)

Har inte haft tid att skriva något här på ett tag..så kan det bli ibland:P

Igår så firade vi morsdag. Vi åkte först en sväng in till Boxholm och grattade min kära mor på dagen:) Vi käkade lite gott och spelade även lite fotboll med hundarna, Poker blir helt galen så fort han får syn på en fotboll haha. Sen på eftermiddagen var vi bjudna till Pontus mormor, hon fyllde år igår så hon bjöd också på lite att äta och jättgod efterrätt (herregud vad vi åt igår hihi). På kvällen följde jag med in till Asby då Pontus skulle träna rodd så vi var inte tillbaka i Tranås förrän sent på kvällen, och gissa vad? När vi kommer och kör upp på parkeringen så är det ännu en jubelidiot som har parkerat på VÅRAN parkering!! Finns fan inget mer irriterande! Det händer allt för ofta att folk ställer sina bilar på våran p-ruta..jag fattar inte hur folk ens kan tro att det är någon gästparkering, det är ju uppmärkt med vårt nummer och inte skulle jag då ställa mig på en parkering som ser ut så. Skrev en arg lapp och satte på deras ruta, skrev med stooooora bokstäver och satte lappen med texten utåt så folk som gick förbi även såg:P Och inga jävla p-vakter eller liknande finns det att ringa till när det är bilar som står felparkerade på vår plats.. de ska fan få böter för det! Vi pröjsar varje månad för att få ha den p-platsen och då ska ta mig tusan inte lata besökare som inte orkar åka bort och ställa sig på gästparkeringen stå där!! Haha var bara tvungen att avreagera mig lite:P Det är verkligen såååååå irriterande!!!

Men men:P idag så kommer Maria in till Tranås en sväng och hälsar på. Ska även till barnmorskan nu på morgonen vid tiotiden. Måste ta ett jäkla urinprov och ta med..hade nästan glömt bort det:P men men vad gör man inte för att bebisen ska må så bra som möjligt:) Åhh kan inte tiden gå fortare så jag får träffa min lilla bebis!! Längtar så efter den:-)

Nu ska jag ta och klä på mig och gå en ordentlig sväng med vovven innan jag ska iväg till barnmorskan och Maria kommer.

Inga kommentarer: