16 maj 2008

Tranås igen

Är tillbaka hemma i Tranås igen:) Har varit i Boxholm hela dagen..Hannah och jag gick en sväng med vovvarna i Österskogen på förmiddagen. Tänkt att det skulle vara bra att gå där för då kunde ju hundarna få gå lösa lite..men nej! Då har hela jäkla skogen invaderats av skolbarn som hade frilufsdag i skogen.. massa skolbarn överallt!! Så det blev att ha dem kopplade hela vägen.. men det gick det också så inte det, men det hade ju varit skönt för dem att få springa lite fritt för en gång skull:P haha men men vi får ta den promenaden någon mer gång, eller hur Hannah? :-) Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på Nanny..bebisen sparkar så i magen att jag knappt kan sitta upp. Hoppas att den lugnar ner sig lite, fast det är ju väldigt mysigt att känna hur den rör sig där inne.

Längtar såå tills bebisen är ute så jag kan få hålla om den och ge den massa av pussar!!!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Självklart, bara att ringa vet du :)