02 maj 2008

I'm back

Då var det andra maj idag.. egentligen skulle jag ha börjat röja upp i lägenheten för längesen men jag är helt slut i kroppen idag. Pontus och jag hade en skön sovmorgon men ändå var jag så trött när vi kom in efter promenad med Poker att jag slocknade på soffan i två timmar..:P Fan nu börjar det verkligen bli jobbigt att vara gravid haha:) Igår på första maj så var jag i Boxholm en runda och hälsade på. "Moster" Anette och "kusin" Ida var också där så det var riktigt trevligt:) Åt en massa god mat och hade det trevligt. På kvällen så åkte jag och Pontus en sväng förbi Krille, egentligen bara för att hämta en sak som Pontus glömt i hans bil men vi blev kvar där hela kvällen.. Jimmy tittade förbi med pizza som man så klart var tvungen att trycka i sig:P Valborg firade vi annars med en god middag (hemmagjord potatissallad med fläskfilé) och sedan åkte vi in en sväng till, kalla, Skänninge och kollade in motorcyklarna..Poker var rätt intresserad av motorcyklarna, han satt som på en tennismatch och följde varje motorcykel som åkte förbi och det var ju inte några:PFörresten var jag inne en sväng på blondinbellas blogg, har inte varit det på ett bra tag då Hannah informerade mig om att denna överklasstös fick betalt för varje besökare:P och nu lär det gå ett bra tag innan, eller om jag någonsin, går in där igen... Usch hon skriver ju bara och propagerar för Moderaterna, muf och de allierade... enligt mig så har moderaterna inte gjort något vettigt för arbetarna sen de kom till makten, snarare bara gjort det sämre för de som redan har det dåligt i samhället.."det nya arbetarparitet" kyss mig i aslet!! Pengakåta är vad moderaterna är och alltid har varit, utan pengar på bankkontot så räknas du inte...och pengar är det enda som blondinbella verkar ha, och tyvärr så är det det som räknas i dagens Sverige där de blå har makten. Jag säger inte att jag håller med sossarna och de andra i deras åsikter heller, men de är iaf bra mycket bättre än Reinfeldts och kompanis åsikter.


Fan Hannah det är på tiden att vi startar vårat egna parti nu!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Läste du det om MUFs lilla "kupp"? Patetiskt är ordet. Och sen var hon upprörd över att MUF inte fick vara i fred och förstöra, haha! :P

Nu är det verkligen dags att vi tar tag i det här med vårat parti! Ses nån gång i veckan? =)