04 juli 2008

Aj mitt öra!!!

Jag har gjort det igen..stoppat in en bomullspinne i örat och så nu hör jag ingenting alls. Det kliade som bara dän i örat så jag tänkte att det kan ju inte skada om jag bara tar försiktigt med en bomullspinne inne i örat, det slutade med att jag inget hör på mitt stackars öra...När jag sagt det till några så har de trott att jag råkat trycka in vax i höselgången så det är därför jag inget hör. Så idag var jag nere på apoteket och köpte revaxör (haha tänker bara på Tiffany i HippHipp:"Har ni revaxör som storpiller?") men det verkar inte ha hjälpa då jag efter att ha följt instruktionerna mycket noga fortfarande inte hör något på det högra örat..Någon som har ett bra tips? Jag hoppas verkligen inte jag kommit åt något annat där inne i örat så jag kommer vara döv på ena örat hela livet.. ja jag tänker alltid att det är det värsta:P

I morgon ska vi upp rätt så skapligt då det bär av till dalarna och Falun. Vi blir borta två nätter, lördag till måndag. Blir nog inget bloggande därifrån om inte hotellet har en dator att låna ut:) Orkar inte dra med våran...det ska ju finnas tillgång till internet i alla rummen men det känns som man vill passa på och göra lite annat än att sitta framför datorn när man är där. Vem vet detta kanske blir vår enda lilla semester på bra länge;) Ska faktiskt ta mig mig journalen till Falun, man vet ju inte om bebisen vill titta ut där uppe i lappträsket haha. Har börjat packa en bb-väska också men den tror jag att jag låter stanna hemma..eller kanske inte.. jag får se:P Tar jag med mig den så lär ju ingenting hända..:) Nu ska jag ta tag i och packa väskan inför i morgon.. :-)

/ Sofie

Inga kommentarer: