17 juli 2008

Damphundar och McDonalds

Nu är jag hemma igen efter en trip till Boxholm och Mjölby. Blev så jäklans sugen på McDonalds, i normala fall brukar jag försöka undvika det stället men nu slog suget till. Så Hannah och jag tog en sväng till Mjölby och satt där och snackade skit ett tag. Poker fick vara i Boxholm hos pappa och Lucas under tiden. När jag kom tillbaka så hade de ta mig fan damp båda två hundarna..jäkla liv det var på dem! Då blev man för en stund lite smått irriterad på sina söta små hundar haha:-)

Och inga värkar har kommit igång så långt ögat kan nå... så Pontus behövde inte åka i ilfart hem:P Synd.. hoppas att de vill komma någon gång snart. Pontus har förresten fortfarande inte kommit hem. "Kommer hem någon gång i eftermiddag" kiss my ass..haha nae då jag är inte så bitter som det kanske verkar, men han borde varit hemma nu tycker jag. Ska ta mig ett glas nyponsoppa nu, den nya saken som jag fått dille på:P I natt var jag uppe och sprang hela tiden på toa etc. Så då passade jag även på att dricka upp typ en liter nyponsoppa..Pontus blir inte klok på alla olika saker som jag blir galen i, men bara för ett tag för sen byts det ut mot något annat och så fortsätter det:)

Inga kommentarer: