17 juli 2008

Ensam och gravid

Haha deprimerande det lät:P Nae då det är inte så tragiskt som det låter... Pontus och Krille åkte till Skövde över dagen i dag så jag är själv hemma med min lilla vovve:) Lite jobbigt då jag verkligen inte orkar/kan gå på någon promenad med honom själv..får försöka gå några små korta svängar istället. Pontus gick en långsväng med honom innan de åkte så han bör ju klara sig rätt bra:-) Posten kom just och jag hade fått något från libro..eeh där står det: Grattis till bebisen och hopaps allt är bra med er två!! Jaha ja mitt beräknande datum har inte ens passerat och de tror bebisen ploppat ut redan...Det är deprimerande. Går bara och väntar och väntar på min lilla ängel hela tiden ju. Så i dag när Pontus är i väg (Han lovade att de skulle komma hem i eftermiddag) så har Sandra och svärfar jouren ifall det skulle bli något nu när P inte är här. Men jag säger som jag sagt hela tiden: jag kommer ju gå över tiden. Så negativ du är, får jag höra hela tiden. Men det är väl bättre att vara förberedd på att gå längre än tvärtom? Nej nu ska jag ta och kolla vad det är min hund försöker få fram under soffan...han ligger och slår med tassen mot något, är väl någon dammtuss eller likande haha:)

Inga kommentarer: